Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 16 februari 2011

Belöning..

Att sluta röka medhar sina negativa stunder.. Till exempel de stunder när jag inte får ta upp en cigg ur väskan, tända den och suga ner den giftiga röken i mina lungor, och må sådär uuuunderbart bra, som man mår när man tar sig ett bloss!! Därför har jag kommit på att jag tänker belöna mig själv denna gången! Med Cloetta Sport lunch! Finns ju en del positiva sidor med att inte röka också.. Till exempel de stunder när jag inte tar upp en cigg ur väskan, tänder den och suger ner den giftiga röken i mina lungor, och må sådär äckligt jävla dåligt, som man bara kan göra när man tar sig en cigg!

1 kommentar: