Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 7 februari 2011

Miss i planeringen..

Klockan ringde tidigt som satan, som alltid dessa veckor.. Jag stängde av skiten och gick upp.. Tänkte lite på vägen till toan.. Gick o kollade på mobilen igen.. Åh helvete!!! Klockan var 05.51 istället för 04.51 som jag borde ställt den på! Var nog lite trött igår kväll eftersom jag plötsligt inte kunde de digitala tiderna.. En timme sen i planeringen innebär en mycket stressig morgon.. Bad hair day på det också, och så var saken biff.. Jävla-skit-måndaaaaaaag! Aja.. Kom typ en halvtimme sent till jobbet, och det var ingen som hade dött för det.. Och nu dricker jag mitt första kaffe för dagen.. Börjar känna mig som en människa igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar