Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 6 februari 2011

Melodifestivalyra!

Åh, melodifestivalen 2011 har äntligen dragit igång!!
Igår, premiären till ära, blev jag sminkad och friserad här hemma! Hade två toffsar rätt ut på sidorna, och knallrött läppstift, och var la sådär snygg.. Hehe..
I alla fall! Melodifestivalen 2011 lever upp till mina förväntningar, även denna gång!
Okej.. Kanske inte var direkt exakt de låtarna som jag hade velat skulle gå vidare, som gjorde de.. Men men, bättre lycka nästa lördag! För då e de dags igen!!
Annars har det varit en ganska lugn o skön helg.. Var hos syrran o hälsade på en sväng igår, och idag har vi vart hos min mormor..
Sen har jag hunnit städa lite, och nu väntar jag på tvätt-tid..
O så ska jag göra hem-ansiktsehandling ikväll också!
Får gå o nana tidigt ikväll! Imorn börjas de jobbas kl 06.00, så 04.45 ringer klockan..
A men gid va jag ser fram emot de.....NOT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar