Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 8 februari 2011

I tid..

I morse ringde klockan i tid! Men jag kan säga att det kändes inte bättre för det, när klockan var 04.50.. Fyyyyfan va det är skitjobbigt att gå upp så tidigt!! Jag blev till och med avundsjuk på lastbilschaffisarna som verkade sova på informationsplatserna längs med motorvägen när jag åkte till jobbet.. Guuuud vad jag hade kunnat tänka mig o ligga o sussa i en lastbil och höra bilarna utanför susa förbi! Men nääää då.. Det var jag som susade förbi, i jävla skitväder! Stormblåst och snöblandat regn.. Fyyyyyyyfan!! Var ute o gick igår kväll förresten! Tyckte det såg ut att dugga litegrann, och tänkte att det kan ju inte hindra mig! Men... När jag hade gått en liten stund så duggade det inte längre, utan det regnade verkligen! Shit! Efter en timmes promenad var jag helt genomblöt! När jag sen gick in i duschen så var jag sådär röd på hela framsidan av låren.. Och det gör såååå ont när man får det varma duschvattnet där på de förfrusna områdena!! Uh! Men det var skönt att röra på sig lite! Och framförallt så hade jag inte så ont i höfterna efter promenaden! Tjohoooo va gött! =) Det är 22.9 grader här inne idag.. Jag fryser! Ska nog hämta filten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar