Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 24 februari 2011

Glasögon..

Så var det dags att verkligen ta tag i detta med nya brillor då.. För linserna har jag numera helt och hållet röstat bort! Visst, det är riktigt smidigt med linser och jag önskar verkligen att jag kunde ha dem.. Men när jag får huvudvärk efter bara ett par timmar så känner jag inte att det är värt det.. Jag investerar i ett par nya glasögon istället! Och denna gången ska jag fan köpa mig ett par också!! Första paret kommer från Sörensen, som e ett av mina favoritmärken.. (kanske för att jag har det märket på dagens glasögon) Tänkte också att den gröna färgen kanske passar bra med mitt röda hår!
Andra bågen.. Ingen favvis direkt.. Men ska man ändå låna hem ett par, kan man lika gärna ta två!
Och så favvis-bågen från förra hemlåningen! Känner ni igen? Kan bli den.. Om inte den olivgröna passar!
Nu jävlar ska här köpas brillor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar