Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 25 februari 2011

Vattengympa..

Igår va det tajm för vattengympa..
A men hallå eller!?! Hur härligt är inte de då??? Fast.. Lite besviken blir man ju ändå.. För bara för att man råkar vara hos en sjukgymnast så tror de att man är totalt handikappad, inte har en muskel i kroppen och typ knappt kan stå på benen.. Och visst, min rygg är väl helt fuckad, men jag vill ändå påstå att jag har någorlunda bra muskulatur i resten av kroppen och klarar av att gymnastisera en hel del.. A, så det lilla vattengympapasset som de hade gjort till mig tog sisådär 30 min att genomföra.. Men jag ville inte gå upp!! Jag ville stanna i det varma, sköna vattnet och njuuuuta!! Och göra fler övningar! Men tillslut fick jag ge med mig och snällt simma till kanten och kliva ur det varma vattnet och in i den iskalla luften igen.. Urk! På tisdag morgon e de dags igen! Längtar lite! Annars fick vi reda på på jobbet igår att vi nu blir sponsrade till lite friskvård! Mina friskvårdspengar ska gå till ett årskort på simning! Jag menar! Hur lyxigt är inte det då!!??!!??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar