Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 24 februari 2011

Bästa månaden på länge!

Shit! Jag har pengar kvar på kontot!! Och det är dags för lön imorn! Helt otroligt! Första gången på alltför länge.. (tragiskt, jag vet..) Och denna gången får jag plötsligt jättemycket pengar över också, efter att alla skittråkiga räkningar e betalda! Också helt otroligt!!! Inte nog med det!! Denna månaden e ju kortare än normalt, så vips får man ju lön snart igen!! Som sagt, bästa månaden på länge!! Fast det kanske inte är så dumt ändå, för om en dryg månad fyller ju mitt hjärta år.. Och det kan bli dyyyyrt!! =P Men han e värd varenda kroooona! =) Har gjort prov på jobbet idag med.. Hoppas på full pott, så får man ännu lite bättre lön nästa månad! Tjohooo va trevligt det hade vart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar