Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 23 februari 2011

Favoritis-rea!

Shiiiiit!! De e rea på Junkyard!!! Min favorit-nätshop! Kollade lite bland rea-prylarna.. Och, ja.. Tre saker bara MÅSTE jag ha.. Inklusive då ett par termobyxor.. Hmmm.. 2077 kr blev det.. Och visst! Man hade ju kunnat få betala 2077 kr för bara ett par termosar, så EGENTLIGEN e de ju vääääärsta klippet!!! Men jag vet inte hur mycket jag kan försvara att jag bara MÅSTE ha de andra grejjerna.. Hihi! Var 35% rea nu.. Om några dagar blir det 40%! Jag väntar.. Får nog bli en sväng dit på lördag.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar