Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 26 januari 2011

Svettig

Svettig dag på jobbet idag, på diverse olika sätt.. Sååå jävla svettigt nu!!
O så ska jag slänga mig på massagebänken efter jobbet.. Stackars massören.. Det kommer ånga svettvågor av mig! Mina fötter håller på att brinna upp, men jag vågar inte ta av mig mina stövlar, för då är jag rädd att jag kommer förpesta hela kontoret med min svett-doft och alla kommer dö av syrebrist! Stackars, stackars massören.. Men satan i gatan va jag ska njuta!! (och visst, det kanske är konfuserande och så, men det är alltså INTE jag som e på bilden.. Ville bara visa hur jag känner mig just i detta nu!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar