Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 25 januari 2011

B-day!

Nu har dagen kommit! Den stora 27-årsdagen!! Men den har börjat mycket mycket bra, så än så länge trivs jag bra som 27-åring.. Blev väckt med frukost och sång på sängen i morse.. Fick lite presenter, mycket MYCKET uppskattade sådana!! Sedan tog jag det lite lugnt och fint till jobbet.. Orkade banne mig inte stressa, men blev ändå bara 5 minuter sen.. Hur nice som helst! Hehe.. Och här hade bäste-jobbisen en bukett med tulpaner till mig.. Huuur gölligt e inte det då?? Ikväll ska vi äta födelsedags-semlor! Mmmumma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar