Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 23 januari 2011

Spikmattan

Måste bara slänga in en hiss här! Var längesen nu..
Vill hissa mitt livs (än så länge) allra allra bästa investering, spikmattan!
Så gott som varje kväll ligger jag på den i ca 20 minuter, och efteråt somnar jag som ett barn, lövley!
Utan den kan jag inte ens lägga mig, men när jag har legat på den i bara 20 min så har blodcirkulationen satt igång, och jag får sova ostört i flera timmar! Underbart!
Lätt värt 650 kr (eller va den nu kostade)!
Hiss hiss!
Idag ska det bakas bullar! Måste ju ha nåt att bjuda på om man skulle råka få besök kring födelsedagen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar