Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 22 januari 2011

Bok

Träffade en kurre idag, som berättade att hon brukar läsa min blogg ibland! Måste bara skriva att jag blir så himla glad när jag hör sånt! Drömmen är ju änna att skriva en bok någon dag! Tänk vad kul att få skriva något riktigt bra o uppskattat någon gång, som folk var villiga att betala pengar för att läsa! Problemet är väl egentligen tiden.. När ska man hinna? Jag hinner ju knappt uppdatera bloggen juh! Tacka vet jag min iphone! Den underlättar ju verkligen! Kanske finns de rent av en bok i den en vacker dag! Men men.. Än så länge är det bara en dröm.. O för att uppfylla en dröm eller att nå fram till ett mål måste man tidsbestämma det säger min chef! Men eftersom jag inte riktigt vet va jag ska skriva om i min bok så låter jag de nog bara va en dröm ett tag till tror jag bestämt! Jaja.. De jag ville få fram var att jag tycker de e superduperkul o höra att de faktiskt finns dem som gillar att läsa min blogg! :) Glad I could entertain! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar