Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 12 januari 2011

Onsdag kväll, REDAN!

A men gud vad denna veckan har gått fort! Jag hinner änna inte med!
Har så förbaskat kul på jobbet, så tiden springer ifrån mig liksom.. Wonderful helt enkelt!!
Satt och pratade om den kommande födelsedagen lite idag.. Har ju lite åldersnojja.. Aja, jag vet! Jag e ung, fräsch och allt dedär! Hehe..
Men jag fyller 27, vilket känns alldeles för nära 30..
En jobbis som fyllt 30 berättade att hon skrivit ner vad hon hunnit med att göra i livet innan hon fyllde, och kände sig nöjd med sin lista, vilket gjorde dendär åldersnojjan så mycket mindre..
Jag ska jobba på listan tänkte jag! Har ju faktiskt 3 år på mig att jobba upp den, om jag skulle känna att nåt saknas, så kan jag i lugn och ro närma mig 30 sen!
Idag har mina bågar dykt upp! Av sex stycken var det fyra som blev bortsorterade direkt! Ett av de två paren tyckte hjärtat var sådär, så då återstår väl ett par, antar jag.. Paret som var min favvis från början! Nu ska jag bara suga på karamellen lite........ Och så måste jag ju ha råd! Hehe..
Imorn fyller min systerson 7 år!! (höll på att skriva 6 år, men fick rätta mig!! Hallå? Var tog tiden vägen? Den lille bebis-pojken?)
Blir till att åka med presenter och på lite kalas i helgen!
Imorn ska jag också ta vägen om bäste-Sofia på väg hem från jobbet, dricka lite kaffe, umgås och ha det mys! Ser fram emot, mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar