Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 11 januari 2011

Ansiktsbehandlingen..

..var gudomlig, och mycket mycket välbehövlig!
Kan inte bli annat när man heter Lotta och behandlar sitt ansikte som skit.. Hehe..
Nu har allt äckel utklämt och huden känns mjuk och len! Underbart!!
Om två veckor ska jag dit igen, för nån annan behandling! Fick 100 kr i rabatt, så jag kunde inte motstå!! Herregud va bra tänkte jag (och så blir jag säkert grundlurad)!
Men men.. Ta bort död hud kan aldrig va fel, så så får det bli!
Härligt att ligga på bänken och bli omhändertagen me juh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar