Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 3 januari 2011

Lämnad!

Jag har blivit lämnad.....för en kamera!!
Inte en annan tjej, utan en kamera!!
Hjärtat är helt inne i sin nya kamera! Klickar han inte en massa bilder med olika inställningar, så sitter han framför datorn och läser om kameran och alla dess inställningar!
Jo visst, man är väl med på en del av alla dessa bilder, för rätt som det är står han bakom ett hörn och knäpper en bild när man minst anar det!
Förut stog jag i mina underkläder och blåste håret, och bara det hann han nog knäppa ca 50 bilder på..
Ja, jag tänkte först köra lite Kissie-style och lägga upp en bild på det..
Typ: en helt vanlig dag med Lotta (Kissie)! Men sen kom jag på att jag har inget program som kan retuchera bort alla mina brister och mitt bukhäng.. Jag har heller inga silikontuttar stora som fotbollar och jag äger inte ens ett par lösögonfransar.. Så ni får retuchera mig i era huvuden.. Ni vet: snygg, smal, fit.. Hehe..
Hoppas innerligt att denna blixtförälskelse (blixt som i kamerablixt) går över snart, så han har lite tid och en kram eller två över till lilla mig! Hehe..

2 kommentarer:

  1. Hahahaha. Du körde en "fångad av en stormvind"? ERKÄNN!

    SvaraRadera
  2. Hehehe vet hur de är. De va samma när vi köpte ny kamera... de lugnar ner sig snart, jag lovar :D

    SvaraRadera