Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 2 januari 2011

Vilan..

blev aldrig av.. Att det ska vara så jävla svårt!!!
Istället fixade jag färdigt vårt fotoalbum med alla bilder ifrån Rom (äääääntligen!!), möblerade om lite i vardagsrummet, tvättade lite kläder, blekte några andra, lagade lite mat och så har jag pratat lite i telefon med iofs..
I alla fall! Nu är klockan 21.00..
Jag ska äntligen ta mig ett bad, och sen känns det nästan som det får bli sängen nästa! Hehe..
Helt slut..
Men men, vila kan man göra i graven va det nån som sa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar