Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 10 januari 2011

Bågar...

Att det ska vara så förbaskat svårt att få ordning på detta med synen! Något trött på detta nu..
Står i valet och kvalet, om jag ska fortsätta med mina linser när de tre första månaderna snart är över, eller om jag ska skita i det..
Det är sååå smidigt att ha linserna i! Nu när jag till och med lärt mig att sätta i och ta ur dem på någorlunda kort tid och allt! Men mina ögon motarbetar dem så gott de bara kan.. Efter bara några timmar med linserna i så känns det som att de är helt fastklistrade på ögat, och huvudet gör ont, ont, ont!!
Detta trots att jag har linsernas rolls roys! Dyraste man kan hitta, dygnet-runt-linser, som "andas" bra..
Känns så himla onödigt att betala så dyra pengar för linser som man har några timmar cirka tre till fyra dagar i veckan..
Därför har jag nu beställt hem nya provbågar!! Hoppas jag kan hitta ett par glasögon som jag kan trivas med och ha på mig jämt! Ett par som jag inte bara ser bågarna på!! Hehe..
Det är inte jag som är på bilden.. Fniss fniss!!
Här är en favorit! (kanske för att de har samma märke som de bågarna jag har idag)
Här är en annan favorit! Syns inte så bra här, men det är lite rödskimrigt på sidan.. Supernice!

Ska bli kuligt att prova dem!!

1 kommentar:

  1. Micket snigga! Såg du de där bågarna nya L hade på jobbet idag, fi fan vad snygga, typ mina drömbågar! Synd att jag har för bra syn.

    SvaraRadera