Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 7 december 2010

Stressad!

Kroppen är så sjuuuukt trött! Jag vill bara sova! Men jag kan inte ligga still.. Jag e så sjukt stressad! Men för vad??
Jag ska duscha, laga lite mat, äta och plocka ur diskmaskinen.....innan jobbet!
Jag tror just att det är INNAN jobbet som stressar mig.. Jag menar, jag har jättelång tid på mig (eller kanske inte tillräckligt eftersom det känns som jag skulle kunna sova 7 timmar på raken nu).. Jag skulle hinna vila nån timme och sen ta tag i allt.. Men jag kan inte! Det pirrar och kliar i kroppen.. Den är stressad!!
Nä, det är väl lika bra o lägga ner detdär med vila, och ta tag i dagen istället.. Man mår ju i alla fall bättre av att få gjort lite saker när man e stressad..
Sen att man e vråltrött e väl en annan femma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar