Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 7 december 2010

Morgonstund har guld i mun

Eller är det guld i mund? Men det finns väl inget som heter mund?? Jävla konstigt ordspråk..
Idag vaknade jag i alla fall kl 07.30 av min dumma rygg som ställer till det på nätterna för mig.. Då gick jag upp, tog mig lite kaffe, och satte mig och gjorde lite nyttigheter en stund, helt ensam i den tidiga morgonen..
Japp, guld var det!
Nu är det tajm för frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar