Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 6 december 2010

Dunköm...

...är ett ord som mina läkare brukar säga om mig när de boxar mig i ryggen.. Idag är jag inte dunköm, utan petöm! Jag vet att det är gårdagens massage, och att den gör såååå himla gott! Men jag vill bara att alla människor som jag träffar idag vet om att min rygg, mina axlar och min nacke är petömma!! Annars så snöar det ute idag.. Trevligt......NOT!
Måtte det snart vara färdigsnöat för denna vinter!

Här hänger en liten nätt istapp på ca 2 meter utanför fönstret.. Inte kult att få den i huvudet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar