Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 5 december 2010

Julfest

Jorå så att eeeeeh..
Igår var det fest minsann!!
Shit pomfritt! Man tror att man har läget under kontroll, och så kommer det lite fri alkohol i vägen, och så säger det bara pang! Och så var läget inte så kontrollerat längre..
Men satan va skoj det var, fram tills kalasfyllan satte in!!
Började med bowling på Buddys i fina Trollhättan! Jag va gryyyym!! Vi var uppdelade i 7 lag, och jag var bäst i mitt lag! Funderade på om man inte skulle sadla om till bowlare där ett tag, men insåg snart att det kanske inte var nån bra ide ändå, om man tittade på de andra lagens resultat..
Sen åkte vi bussen till Uddevalla och svängde in på kontoret! Där höll en av the bosses ett tårdrypande fint tal som följdes av friskt drickande av skumpa!!
Där fanns också en massa vin och öl att slurpa i sig om andan föll på, och det gjorde den..
Sen gick vi till Mortens där vi åt lite mat, drack ännu mer alkohol, dansade en del bugg och drack lite till alkohol..
Däremellan hanns det med ett och annat snöbollskrig (verkar vara oundvikligt när större mängden av folksamlingen är grabbar)..
Ja, jag hann nog säga en heeeel del pinsamheter innan jag fick ringa till hjärtat och be honom hämta mig, pinsamt tidigt!!
Ska bli spännande och se vilket bemötande man får när man dyker in på kontoret imorn..
Fniss fniss!
Ja, så idag har jag vårdat mig själv.. Var på världens goaste och typ mest välbehövda massagen nånsinn lite tidigare idag.. Och sen tog jag mig ett varmt bad, och nu ligger jag och myser under en filt i soffan..
Gott gott!!
Ser nu fram emot att åka till jobbet imorn och få lite mer uppdateringar på vad som hände senare under gårdagskvällen, för dem som höll ut längre än mig.. Hehe..
Ha en skön söndagskväll alla mina goa vänner!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar