Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 3 december 2010

Underbara älskade fredag

Nu är du äntligen här!!
Gillar INTE att gå upp klockan 04.40 på mornarna, och när det är fredag och femte dagen så känns det verkligen av när klockan ringer så tidigt..
JAG LÄNGTAR EFTER SOVMORGON vill man skriva, och köra ner huvudet under kudden en stund..
Men för att göra det så skonsamt som möjligt för mig själv så ställer jag alltid klockan så sent som möjligt, för att få sova varenda extra liten minut, och då är det bara att resa sig så fort den börjar plinga!

Ooooh så jobbigt!! Usch usch usch!

Men nu!! Nu kan jag få sova ut i flera dagar framåt, och det är en härlig känsla!!
Ikväll ska jag umgås med goda vänner och ha mys, och sen ska jag hämta hem hjärtat från sin företagsfest senare, när han e full som en kastrull!
Och imorn är det hans tur att hämta, för då ska jag ut o leva rövare, med mitt jobb! Bowlig, musicquiz, julbord och en del förfriskningar (antar jag).. Ååååh va roligt det ska bli!!
Nu får de bli en stunds vila i soffan, den underbara soffan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar