Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 29 november 2010

Vinst!

Tjooooho!! Jag e klar med ALLA mina julklappar, utom en! Men det är till en av mina yngre bröder, som alltid är duktig på att skriva önskelista, så det brukar inte vara några probbs!
Jag säger bara : Tack Ullared! Och så lite andra ställen också..
Men det viktiga är att jag är så gott som klar, och det är inte ens december än!!
Och inte nog med det! Jag svängde förbi ICA på vägen hem, och när jag hade betalt kom det ut värsta långa kvittot, och så började det blinka i en lampa över mig (lite pinsamt.. ungefär som man har sett på tv: Grattis, du är vår miljonte kund!)..
I alla fall! På kvittot stod att jag hade vunnit ett kak-paket som jag ska ta med mig ut nästa gång jag handlar på ICA! Trevligt!
Ikväll ska här bakas pepparkakshjärtan och så ska det tryckas in nejlikor i apelsiner, minsann!!

1 kommentar:

  1. Hahahahaha. Trodde man kunde vinna typ hela vagen med mat.

    SvaraRadera