Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 29 november 2010

1 år

Jäääääy! Vi klarade det! Överlevde och tog oss ut helskinnade!! I lördags hade jag och hjärtat varit sambosar i ett helt år! Och vi är det fortfarande!! Nu har man gått igenom alla högtider i det hushållet och haft en himla massa mysstunder tillsammans, och fler ska det bli! Nu väntar resten av livet! Senast igår så tittade jag på honom en extra stund och bara stod och mööööös! Han e så snygge min karl! Jag e så galet glad att jag har honom! Världens mest underbara man!! Var ute och preppade bilen igår kväll.. Borsta bort den värsta snön och skrapade alla rutor och skottade bort den värsta snön! Så i morse var det bara att borsta bort det lilla lilla som hade blåst på den på natten och skrapa det lilla lilla som hade satt sig på rutorna! Sen var det bara att hoppa in och fräsa iväg! Gött gött! Förbannat svårt att backa med jordens nackspärr bara.. Tur att man har backspeglar!

1 kommentar: