Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 17 november 2010

Rökningen

Ja, som ni kanske märkt så har jag inte skrivit något om just rökningen på ett tag, och det är för att jag SYNDAR! Jag är en dålig människa... Elle nä, det är jag ju inte! =) Men i alla fall! Jag har åkt dit.. Alla mutare är underrättade och jag ska inom kort ta nya tag! Jag ska FAN INTE avsluta mitt liv som en gammel (ung?) grå rökare!! Banne mig!! Fick lite bubbel på jobbet precis.. (därav bestämdheten tror jag, för det bubblar lite i skallen) Underbara onsdag! Ikväll e de Greys, och i denna sluta-röka-takten kommer jag aldrig ha råd med någon moccamaster..

1 kommentar:

  1. ha, det är ni söderlänningar som klagar på den där jävla snön varje år. som om det vore nån överaskning ;) För att inte nämna HALKAN :P

    SvaraRadera