Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 17 november 2010

Shopping!

Fullproppad kundvagn med en massa skojjiga Ullareds-pinaler!
På Ullared tar man också en kundkorg för de allra minsta sakerna, och ställer under vagnen.. Ja, jag kunde ju inte sticka ut ur mängden, utan fick foga mig helt enkelt.. Man vill ju inte va sämre än någon annan!
Himla fint (och billigt!) bäddset hittade jag!Och en jättefin lykta, som inte alls får rättvisa på denna tråkiga bilden (mobilkameran)!
Ah, fortfarande helt förundrad över att man kunde hitta så mycket bra grejjer där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar