Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 21 november 2010

Harry Potter och dödsrelikerna!

Tacopaj får det bli! Jag vågar mig inte på nåt annat..
Överlåter provandet av ny mat till mitt hjärta..
Ikväll är det bio på schemat! Harry Potter och dödsrelikerna!
Har sett varende Harry Potter-film på bio med min bror, men denna gången är det mitt hjärta som gör mig sällskap.. Kommer kännas annorlunda.. Men minst lika trevligt!!
Hade vart värre om det var tvärt om och jag satt och pussade på min bror i biosalongen.. Aningen tryckt stämning kanske.. Haha!!
Ser fram emot kvällen! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar