Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 22 november 2010

Måndag, måndag, måndag..

Åh, filmen var sååå bra! I löve Harry Potter! Eller egentligen så är jag lite hemligt kär i Ron! Han är het! Asså.. Inte jag-vill-ligga-med-honom-het (för det finns ju bara en sån person nu för tiden) men sådär mys-het.. Jaja! Filmen va i alla fall bra! Och verkligen ingen barnfilm.. Scary scary! Och sen när man kommer hem efter 2,5 timme i biostolen, ja då vet man ju va som väntar.. Pain pain pain!! Satan i gatan! Inatt fick man veta att man levde, och även under morgonens timmar så visade kroppen va den gick för.. Inte mycket effektiv sömn inatt med andra ord = Lotta är tröööött! Men men.. Klockan tio ringde klockan och då kändes det som man blev slagen med ett basebol-trä i huvudet, som alltid när den skiten ringer! Klockan 11.00 stod jag och lämnade in nycklarna till bilen på Toyota! En timme senare var jag där och hämtade ut den igen.. Jag frågade klart och tydligt: Har ni stämplat boken nu? Ja, svarade han.. Om du inte har gömt den då vill säga! Mmm.. Jag hade den ju i baksätet. Men jag va så stressad så jag hann inte kolla, utan hoppade in i bilen och åkte i räserfart mot jobbet.. Framme.. Kollar i boken.. Stämpel? NEJ! Åh så trött man blir.. Får ta en sväng till Toyota imorn igen då.. På jobbet har det vart fullt ös medvetslös! Tjohooo va det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar