Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 12 november 2010

Fredagsmys

Jag måste säga att att behöva åka till jobbet på fredag eftermiddag och jobba ändå till klockan 23.00 suger getpung!
Så himla ledsamt att missa fredagsmyset med la famillia därhemma!
Jag menar, att sitta hemma och titta på Doobidoo tillsammans, och ta sig ett välförtjänt glas vin efter en hård arbetsvecka är ju typ .... oslagbart!!!
Men men.. Samtidigt måste jag säga att ytte-pytte-pytte-lite så ser jag fram emot att jobba ikväll med, för det innebär ju fredagsmys med mig andra familj!
A visst, fredagsvinet får stryka på foten, men godis godis godis får man äta!
Jag ska köpa en Marabou Vinter Vit och trycka i mig ikväll, och trosta alla äckel-päckel-finnar som invaderar mitt ansikte nu!
Haha! Snart får ni nya kompisar! =P
Och Marabou Vinter Vit.. Ja, jag har bara ett ord att säga: DEVINE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar