Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 11 november 2010

240...polisbil...?

Vafan!?!
Jag blev förföljd av en sånhär på vägen hem idag (fast det stod verkligen polis på den, och så hade den en jävla massa extra strålkastare att blinka med)!
Körde som en dåre gjorde HAN med (för jag tar för givet att det var en HAN).. Laddade och körde sakta på raksträckorna, och sen gasade han på utav bara helvete i rondellerna och kurvorna, så han stod på två hjul och hade röven i än det ena diket, än det andra!!
Shit! Jag trodde för en stund att han va ute efter mig och skulle köra ikapp mig och kidnappa mig eftersom han körde en "polisbil"
Men hallå!?! Vem fan har en sånhär bil? Och va fan gör den ute och sladdar mitt i nätterna??
Och varför VARFÖR varför måste de sladda på de vanliga vägarna där sånnadär skitenödiga människor som jag tvingas köra!?!
Idag önskade jag många gånger att jag hade gångavstånd till jobbet!

1 kommentar:

  1. Haha, nån som köpt en gammal polisbil helt enkelt. Sån skulle nog Johannes dö lite för! ;)

    SvaraRadera