Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 12 november 2010

Kläder kläder kläder..

Det är banne mig inte billigt med vinter! Nu var vinterjackan inhandlad.. Men förra året svor jag att jag skulle ha ett par termobyxor också, eftersom jag frös rumpan av mig typ jämt! Jaha.. Då va ju det också sviiiindyrt! Och hur många gånger kommer man använda dem då?? Hmm.. Iofs så kanske man ska räkna med att man kommer använda dem fler vintrar.. Men varför måste man köpa allt på samma gång!?!?! Och varför måste allt fint vara sådär snordyrt!?!?! Grrrr!

2 kommentarer:

  1. Ni måste göra en liten utflykt till Tanumstrand sportaffär, där säljer de ut sånt skiitbilligt!

    SvaraRadera
  2. Jag säger bara: ULLARED!!! :P
    Där köpte jag mina... kanonbra :D

    SvaraRadera