Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 11 oktober 2010

Mindre trevligt!

Hösten i all ära, men i morse, kl 09.00, när jag skulle ta bilen till gymet så var jag tvungen att skrapa rutorna! Och det var fan inte lite frost heller!
Jag fick skrapa tills jag inte hade någon kraft i armarna längre..
En av höstens mindre trevliga egenskaper...

1 kommentar:

  1. Krispig go kyla... så man kan kura in sig i en tjock jacka, halsduk och goa vantar. Man piggnar till och kan rensa skallen...
    UNDERBART juh.

    SvaraRadera