Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 23 oktober 2010

Vinterjackan..

Var och handlade mat förut och kunde bara inte låta bliiiiii att sticka in näsan i några klädaffärer och kolla på lite vinterjackor! Tror det står mellan dessa nu.. Helly Hansen på Stadium.....
....eller Carhartt på Junkyard..
Miket svårt!
Träffade ju min mor idag när vi var barnvakter också juh.. Efter att jag hade kommit hem skickade hon ett sms.. Hon har fått magsjuka! Shit va ont i magen jag fick! =P

5 kommentarer:

  1. Hej! Fasen va snygga jackor! Vill ha den från junkyard själv! Vad kostar dom?

    SvaraRadera
  2. Jag och Cit röstar på Helly Hansen! :)

    SvaraRadera
  3. Den på Junkyard kostar 1899kr och ska vara MYCKET varm! =)

    SvaraRadera
  4. Fifan vad snigga jackor! Men du jag kollade ju på den där HellyHansen jackan, men tyckte inte alls at den såg ut så i butik? Eller gjorde den det fast att jag kollat fel modell?
    Missbrukar din handkräm här! :)

    SvaraRadera