Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 29 september 2010

Rökardagboken

Ännu ett må-bra-inlägg i min sluta-röka-dagbok! Nu har jag hållt mig helt utan nikotin i 4 veckor och 3 dagar, vilket blir 31 dagar.. 31 * 40 = 1240 kr Här följer några av den saker man kan köpa för 1240 kr. Nike Träningsskor, nice!
Efva Attling ring - from here to eternity (okej, en sån vill jag verkligen ha på riktigt)
Moccamaster kaffebryggare (gillar inte färgen, och så är det ju den billigare varianten, med bara en knapp, så den duger egentligen inte, men det är ändå en moccamaster, och det är inte illa det!)
Didriksson vinterjacka (inte den jag vill ha, men ändå, en vinterjacka är det banne mig!)
Nu kan man ju börja fundera på vart dessa pengar tagit vägen, eftersom de inte finns kvar i plånboken.. Men jag väljer att inte fundera! Jag är mycket nöjd med min bedrift istället, och tänker fortsätta på detta viset, för att ständigt bevisa för mig själv hur BRA det är att sluta röka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar