Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 28 september 2010

Skura fönster...

Efter att ha bott här i snart ett år tyckte jag att det kanske var dags att skura fönstrena för första gången, så det fick jag äntligen tummen ur att göra i helgen!
Innan det blev gjort kunde man knappt se ut för all fågelskit och dyligt som samlats och bråkat om en plats på våra fönsterrutor!
Före!
Efter!
Men såhär i efterhand kan man inte se en enda fågelskit! Skinande rent blev resultatet! Rent ut sagt professionellt, om man frågar mig!
Nu är det bara fönsterrutorna på framsidan kvar..
Nån som känner sig manad att anta utmaningen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar