Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 9 september 2010

Kakel

Är så himla insyltad i kakelträsket nu att jag drömmer i kakelmönster på nätterna! Shit pommes! Surfar dagarna i ändå på kakel, kakel, kakel! Så himla svårt att hitta något som är fint och som man kan tänka sig o leva med i några år framöver..
Och sen ska det ju passa till vår ortroligt konstiga form på badrummet, och så ska det även passa ihop med möblemanget, som ju inte är bestämt ännu.. Och inte nog med det! Vi är ju två stycken som ska bestämma.. Så när jag väl har hittat nåt som jag kan tänka mig, så blir förslaget avvisat ändå.. Trött på kakel nu.. Vill ha det på våra väggar, så det inte finns någon återvändo! Annars var jag och fick massage igår, av världens bästa massör! Sån underbart skön känsla att lumma ut därifrån som en liten zombie, och bara vara helt mjuk och go i kroppen och helt väck i skallen resten av kvällen.. Mmmm, underbar känsla! Kollade på första avsnittet av Kungarna av Tylösand ihop med Sandra här till frukost idag.. Asså satan! Jag höll nästan på att spy.. Blev en aning förskräckt måste jag nog säga! Och detta gör man TV av?? Och varför inte? Jag sitter ju här och tittar.. Fruktansvärt var ordet! Ojojoj, va många moraliska predikningar jag har på tungan mot detta program! Men men, orkar inte tjata.. Jag lägger ner, och strejkar i min ensamhet mot det i framtiden helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar