Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 8 september 2010

Fika

Att fika är mycket trevligt! Speciellt när man heter Lotta och kan ösa ur sig allt som tynger hjärtat på den andra stackaren som sitter på andra sidan fikabordet.. Tur jag har goda vänner som säger att det är okej (ibland tror jag de ljuger för min skull, och då älskar jag dem bara ännu mer!) Vi hade i alla fall mys ute i solen, tills den försvann.. Då blev de mest mys ute i kylan.. Jag fick höra det senaste i Snoofens liv! MYCKET trevligt!!! =) Förresten, för er som undrat.. Jag fick inte klänningen på tradera, för jag glömde bort auktionen.. (fan!) Träffade även mitt lilla kusinbarn igår för första gången! Mycket snäll och tyst liten dam (hon sov den lilla minuten vi "sågs") och så oooootroligt söt som bara små bebisar kan vara! I morse försov sig min pendlarvän.. Herregud va jag önskade att de va jag när jag hörde hennes förvirrade, sömndruckna röst som meddelade detta i telefon! Hade vart såååå skönt att bara få sova 5 små små pluttiga minuter till! Fick åka själv till jobbet.. Gick bra! Såg ingen älg stå och lura på mig.. Men för säkerhetsskull så körde jag jääääättesakta på den kringelikrokiga 70-vägen.. Idag har jag sparat ihop ytterligare 40 sluta-röka-kr! Känns bra! Ikväll ska jag få massage! Kan det inte bli kväll nu?? Kom igen, kom igen, kom igen! Okej, jag erkänner.. Längtar en del, ooooo ja, det gör jag! =) Vill avsluta med lite kärlek.. Vill säga att min älskade är den bästa! Tack för att du finns mitt hjärta! Tack för att du är min och för att jag får vara din! Du är ljuset som lyser upp mitt liv! Tack för det! =) Jag älskar dig!

2 kommentarer:

  1. Ha det så kult på massagen! Näst nästa måndag skall vi få jobba ihop!

    SvaraRadera