Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 9 augusti 2010

Ben & Jerrys

Måste erkänna.. Jag har aldrig tidigare smakat Ben & Jerrys glass! Alla bara tjatar om hur underbart gott det är, och jag står bredvid och håller med, fast jag egentligen inte vet..

Men nu i helgen så gjorde vi alltså ett test. Måste även här erkänna att man redan i affären kände sig råblåst då den lilla lilla burken med glass kostade 50 spänn!!!!

Men men, vi tog chansen och köpte oss en låda New York Fudge som den så fint hette.. Väl hemma och nere i burken upptäcker man ju ganska snart att den var värd alla 50 kronorna! Både jätte-jättegod och så himla mättande att den håller tillräckligt länge för att pengarna ska kännas väl spenderade!

Fast ändå.. Den får inte lika högt i betyg som den Italienska glassen.. För den är DIVINE, HIMELSK, UNDERBAR! (fast kanske inte värd priset av en flygresa)

Därför: Hiss på Ben & Jerrys!

2 kommentarer:

  1. Testa Choklad fudge... fullt med små kladdkakebitar... seeega goa bitar...
    YUMMIE!!!!

    SvaraRadera
  2. Ååååh, jag har så mycket att se fram emot! =)

    SvaraRadera