Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 8 augusti 2010

Dumma magar

Magkatarr (eller vad det nu var) förstörde våra planer igår.. Pepcid Duo kunde inte rädda dem..
Men en bytta Ben&Jerry-glass och en kik på Skönheten och Odjuret gjorde ändå dagen helt grymt bra! Dessutom hann jag ta hand om våran förfallna trädgård som vuxit till sig ordentligt, plus att man fick lite sol, som det inte vart så gott om det senaste!
Idag är det städ inomhus som gäller, och så en sväng till Uddevalla för att kolla på båtar.. Ännu en gång fick Liseberg stryka på foten på grund av opassande väder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar