Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 7 juli 2010

Uppskattning

Tänkte visa min uppskattning för mitt hjärta och ge honom en liten överraskning ikväll när han kommer hem! Jag vet, cheesie! Men de e käääärlek de!
Baktanke: Jag vill ha dom!!!

2 kommentarer:

  1. åh vad fint! det blir åtsminstone ligga, det känner jag på mig. (kanske inte idag, eller är du vaken 22.25?)anyhows själv kör jag stenhårt på jack johnson och andas i samma tempo och fan vad här ska nuppas härligt!

    SvaraRadera
  2. Hihi! ;) Jättefina ringar! Hoppas han viker sig snart! :)

    SvaraRadera