Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 7 juli 2010

Lärdom..

Här kommer lärdom nummer typ 167 för dagen!
Fimpa gåstavspromenaderna, med och utan stavar.. Får väl köra utan ett tag till, tills jag kommit mig för att dyka in i en sportaffär och investerat i lite vikter.. Sen e de bara o spänna på vikter på handleder och fotleder, så kan jag sedan på ett mycket smidigare och diskretare sätt utöva min pensionärsträning, utan att skämmas!
Fick lära oss på jobbet idag hur vi ska förhålla oss till människor för att de ska tycka bra, eller bättre om en.. Fick också lite sexualundervisning! Spännande jobb jag har!
Funderar på om man kan få klicka-på-musen-sjukan.. I så fall har nog jag o alla mina jobbarkompisar de.. Kan nog förnimma lite värk i mus-fingret om jag känner efter riktigt ordentligt!
Har gått o totalkärat ner mig i Olas nya sommarplåga (enligt mig) Overdrive, by the way.. Faaaantastic!
O så e jag kär i min bil också.. O alla mina nya, underbara jobbarkompisar.. Får nog sluta nu, för annars kan jag hålla på i evighet! De e sommar, o kärleken spirar! Men mest av allt e jag kääär i mitt hjärta!
O då slutligen, som Prins Daniel skulle sagt: Störst av allt är kärleken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar