Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 7 juli 2010

Stavgång..

Önskade mig ett par gåstavar av min sambo när jag fyllde år i januari, eftersom det då va så himla hypat o inne! Han tyckte hela grejjen va skitpinsam o försökte dra sig ur. -Man kan väl inte köpa gåstavar till sig flickvän i present, va kommer folk tro om mig då? tyckte han.. Men efter en del övertalning fick jag tillslut mina gåstavar! (har sagt att jag inte ska berätta för nån att de va från honom, så vi pratar lågt om de)

Glad i hågen några dagar efter gick jag ut me mina stavar. Skitbra träning, om man e lat som jag o inte riktigt orkar springa så långt.. O eftersom alla då, unga som gamla va ute me sina stavar, va de ju inget problem!

Problemet har uppkommit nu, på senare tid.. Plötsligt verkar stavarna va ute! De e typ bara Agda o Arne, 85 år, som jag möter i spåret me stavar, alla andra e hurtiga o springer, eller kör powerwalk utan stavar.
Därav testade jag stavgång utan stavar häromdan, o kände mig typ ännu töntigare.. What to do?? What to dooooo??
Ska testa idag igen, känna hur det känns tror jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar