Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 9 mars 2013

En gång sa nån till mig..

...att en blogg ska vara enbart rolig! Man ska aldrig behöva känna sig stressad över att man måste skriva ett inlägg..
Så känner jag jämt nu!
O ändå finner jag inte tiden! Nu tar jag lite tid från min o korvens egna mysmorron.. (mysig o mysig.. han gör en massa dumheter o jag bara skäller)
Vi har fått en galenpanna! Han e inte still en sekund! Så fort man inte ser o hör honom kan man räkna me att han gör nåt han inte får! E detta vanligt i ett o ett halvtårsåldern elle e min korv extragalen???
Vi har blivit me hus oxå! 1 maj får vi de o 1 juni har vi ny adress!!
Men de jag skulle säga va att: bloggen, jag har inte så mycket tid me dig längre.. Jag är ledsen, men det är bara att acceptera!
Vem vet? Jag kanske kommer tillbaka me en massa före o efter-bilder näe renoveringarna på huset drar igång.. Men just nu hinner jag inte i alla fall...
Ha de gött! Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar