Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 21 januari 2013

Urfrostat!

Ja, då va första skoldagen avklarad!
Härligt, härligt! Nu e de igång, äntligen!!!
Men fortfarande känns de som jag rymmer hemifrån litegrann..
Måste få lite tid på mig att vänja mig bara tror jag..
Imorn börjar vi med första kursen!
O yeah, det ska bli mycket rooooligt!!

Annars funderade jag en hel del på min ålder idag.. Alltså, studentlivet är verkligen anpassat till 20-åringar, med studentkår som har pubrundor och sånna där grejjer..
Ja, de e ju himmelriket för alla 20-åringar som e kåta på livet o allt me två ben, typ!
Själv känner jag mig inte lockad alls utan tycker mest att de e löjliga.. Men, jag fattar ju dem som inte tycker att de e löjligt, utan suuuuperkul!

Ja, och efter skolan så frostade jag och lill-tjockis ur frysen!
Man kan liksom inte beskriiiiiiva effektiviteten under denna dag!
Jag känner den däremot, bakom mina grusiga ögonlock..
Snart tajm att springa igenom duschen o hoppa i säng tror jag..

Förresten är en ny mobbe beställd idag me!
Jag gör som min man! Jag dumpar iPhone o kör samsung istället!
Guuuud så spännande de ska bli, oxå!
Hur ska jag kunna lära mig den nu då? Jag har ju typ nyss fattat iphonen! Hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar