Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 20 januari 2013

Finpåhälsning!

Idag har jag o min lilla älskling varit i Skepplanda hos en av mina bästa vänner och hälsat på i hennes nya hus!
Herregud, de gick ju som en dans o köra dit nu när vägen e färdigbyggd!
Uuuuuuunderbart!
O shit vilket hus då!
Bara lite lagom avis här..

O nu laddas de inför skola imorn!
Fuuuuuck! Mitt hjärta brister när jag tänker på hur lite tid jag kommer få spendera me den jag älskar mest av allt i hela världen..
Jag mår lite illa vid tanken faktiskt..
Men inte tänka på de! Guuuud va roligt de ska bli att åka till skolan imorn!
Spännande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar