Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 16 januari 2013

Kompis!

Jag hittade ju en kompis när jag gjorde högskoleprovet.. Eller, det var en tjej som gjorde det samtidigt som mig som jag kände lite innan.. Vi har jobbat på samma jobb, vi har vart på samma fester, hennes pappa anställde mig NÄSTAN i somras, och sen så köpte jag ju en cykel av henne oxå!
I alla fall.. Hon hade oxå sökt till sjuksköterskeprogrammet, men med mycket låga förhoppningar omatt komma in.. Igår fick hon reda på att hon kom in!
O yeah!!
Nu kan vi gå med två par inte lika skallrande ben tillsammans till skolan på måndag! Guuuuud så skönt!
O åååååh så roligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar