Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 23 januari 2013

Another house!

Idag har vi klämt in en husvisning emellan skola, skola och jobb och besök av farmor o lite annat!
Tänk va mycke man hinner på en dag!
O nu sitter jag o gluttar på Sveriges mästerkock med lite kurslitteratur i famnen! Ja, det ser ju bra ut i alla fall..
Jaja, men nu till huset!
Superduperhuuuuus!! Värsta höga mysfaktorn på det!
Det viiiiiill jag köpa!
Om nu alla ap-rika människor kan hålla sig borta!? Pleaaaaaase!!!
Till o me råkade jag till o prata me grannarna på väg därifrån! Supertrevliga, me barn i samma åldrar som oss!
Hallå eller!?!?!? De står ju nästan vårt efternamn på brevlådan! Elle borde göra i alla fall..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar