Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 26 januari 2013

Ännu en födelsedag..

Jaha, då va man ett år äldre då.. Känns...som de gjorde i förrgår typ..
Men i alla fall! Jag fick två supergoda födismackor här på morgonen o så fick jag en massa fina paket (en häftapparat bla)! Sedan gick jag till skolan o stoppa huvet fullt me en massa viktig info! På eftermiddagen åt vi kladdkaka o sen gick jag o korven bananas på Överby! Shopping, shopping, shopping! Och på kvällen fick jag egentid me min nya fina fån!
Superbra dag från början till slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar