Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 30 december 2012

Laddning!

Idag har vi nyårsladdat!
Inhandling av morgondagens trerätters!
Menyn består av: råraka med löjrom, pepparstekt oxfilé med rostad vitlökssås och jordärtskocksstrudel, hallonparfait och chokladmousse!
Mest ser jag fram emot efterrätten såklart!
Sen har vi även slängt en massa pengar på raketer oxå, såklart!
OCH så har vi varit hos fina vänner på nyårsfika!
Ladd, ladd, ladd!!
Korvis bajjade två gånger, fick miljoners pussar och två toffsar i sitt lilla sprethår vid öronen! Han var mycket nöjd!
Och de va vi andra me såklart!
2013 är välkommet!

Men fan.. JAG MÅSTE SLUTA RÖKA! De MÅSTE bli mitt nyårslöfte..
Fuck, jag har sån ångest! Men jag kan ju inte läsa till sjuksyrra o röka!
Nä, imorn natt lovar jag att jag ska sluta röka (när mina ciggpaket som svärfadern min försett mig med är slut)!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar