Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 31 december 2012

Jag känner en som vispade ihjäl sig..

De va nog jag!
Idag har jag dragit följande slutsats!
Innan elvispen fanns kunde man inte göra maräng.. De kan man knappt nu heller!!
Vem fan kom på det? Äh, jag ställer mig o vispar äggvita o socker i tre timmar, för de e ju kul, o de kanske blir nåt gott! (????)

I alla fall.. Jag fick min maräng tillslut, och så blev det hallonparfait! Efterrätten är klar att servera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar